logo

Nasza filozofia

Niebawem ją zdradzimy.

Nasza historia

Firma United Vision powstała w 2011 roku w Ostrzeszowie. W roku 2012 firma przeniosła się na stałe do Poznania. W początkowym portfolio United Vision znajdowały się tańsze linie opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych oraz marka Guess, która do dnia dzisiejszego stanowi bardzo mocny punkt oferty.

W 2012 rozpoczęła się współpraca z włoskim producentem De Rigo. Na przestrzeni lat 2012 - 2018 do wachlarza oferowanych marek dołączyły między innymi: Tous, Carolina Herrera, Escada, Furla, Fila, Converse.

Jesienią 2012 roku firma uczestniczyła po raz pierwszy w Targach Optycznych organizowanych co dwa lata na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Był to przełomowy moment dla istnienia firmy. Po tym wydarzeniu firma ugruntowała swoją pozycję, co pozwoliło na intensywny rozwój. Targi Optyczne do tej pory są bardzo ważną imprezą, która pozwala United Vision pokazywać, że znajduję się w czołówce firm w branży optycznej.

Dwa razy w roku organizowane są kilkudniowe eventy dla kluczowych klientów. Pierwszy event odbył się w 2015 roku w  „Lipowej Dolinie” mieszczącej się w Kazimierzu Dolnym. Bardzo wyjątkowym i historycznym wydarzeniem był event zorganizowany w Zamku Uniejów w 2016 roku. Główną atrakcją był pokaz mody okularowej z udziałem Ilony Felicjańskiej.

W roku 2015 producent Marcolin przejął markę Tom Ford od Viva. Dzięki temu transferowi firma United Vision uzyskała wyłączną dystrybucję opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych marki Tom Ford na terenie Polski. Promocję marki  wzmocniło pojawienie się kolejnej części przygód Jamesa Bonda – Spectre - gdzie 007 nosił oprawy marki Tom Ford.

Rok 2015 był dla United Vision przełomowy, ponieważ nastąpiła rekordowa sprzedaż, a co za tym idzie - bardzo mocny rozwój firmy i wzmocnienie pozycji na arenie biznesowej.

W 2017 roku rozpoczęto współpracę z producentem Thelios, który powierzył w ręce United Vision dystrybucję luksusowej marki Celine.

Rok 2019 rozpoczął się bardzo intensywnie, ponieważ oferta zwiększyła się o kolejne bardzo silne marki: Kenzo, Loewe, Fred, Ana Hickmann, Bulget.

Firma United Vision cały czas stawia sobie bardzo ambitne cele i plany, które będzie realizować i zapisywać na kartach swojej historii.

Nasz zespół

Siła firmy United Vision tkwi przede wszystkim w jej pracownikach. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który składa się z ludzi pełnych zaangażowania i pasji. Celem naszej codziennej pracy jest zadowolenie naszych klientów, czyli salonów optycznych znajdujących się na terenie całej Polski  oraz zagranicznych dystrybutorów. Staramy się, aby proponowane przez nas marki opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych zawsze zaspokajały potrzeby nawet bardzo wymagających klientów. Nieustannie podwyższamy nasze umiejętności, standardy oraz ulepszamy nasze procedury, aby móc spełniać nasz cel. Uważnie słuchamy naszych klientów, aby jak najdokładniej dotrzeć do ich potrzeb.

Realizacje

Wszystkie działania marketingowe prowadzone dla naszych klientów wykonujemy zgodnie z wytycznymi producentów z którymi współpracujemy. Wiemy jak ważny dla naszych klientów jest efekt końcowy, dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dopasowując odpowiednie rozwiązania. Od początku do końca szczegółowo planujemy i analizujemy proces realizacji każdego projektu.