logo

Nasze marki

 

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych na terenie całej Polski poniżej wymienionych marek:

Od ponad dwudziestu lat Tom Ford jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży modowej. Fenomen wśród projektantów! Tom Ford to nie tylko charyzmatyczna osobowość, ale także jeden z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie. Budzi kontrowersje poprzez odważne reklamy, w których sam często występuje. 

Okulary są jednym z najbardziej charakterystycznych produktów Toma Forda. Oprawki z logo "T" to hit również wśród gwiazd. Okulary marki Tom Ford to różnorodność stylu i bogactwo wzorów. Od modeli o ponadczasowym designie, poprzez zmodyfikowaną klasykę do oprawek w futurystycznym, nowoczesnym stylu. Charakterystyczne rozwiązania, subtelne logo i odważne kształty - to znak firmowy marki.

Francuska marka Celine powstała w 1945 roku, założona przez Cèline Vipiana. Pierwszym produktem były luksusowe, skórzane buty, które sprzedawano w butiku przy 52 rue Malte w Paryżu. W latach 60' firma rozszerzyła asortyment, oferując kolekcje ubrań damskich oraz inne wyroby skórzane (torebki, rękawiczki). Po śmierci założycielki, w 1997 roku dyrektorem kreatywnym został Michael Kors, wnosząc do marki nowoczesną kobiecość połączoną z najwyższą elegancją. Długoletnim i wielokrotnie nagradzanym dyrektorem kreatywnym była Phoebe Philo, dla której najważniejszym elementem był dobór najlepszych materiałów oraz jakość wykonania. Obecnie od 2018 roku głównym projektantem jest Hedi Slimane.

Finezja, inspiracja, wizja - tak można przedstawić styl okularów marki Celine. Oddają one z pewnością ducha współczesnych kobiet i dlatego tak często wybierane są przez celebrytki z całego świata. Znajdziemy tu modele vintage wyróżniające się ponadczasową elegancją, a także okulary typu "oversize", obok których nie można przejść obojętnie.

Założycielem marki jest Japończyk Kenzo Takada. Kenzo powstało 1970 roku w Paryżu. Kenzo to marka, która charakteryzuje się nowoczesnym stylem, różnorodnością oraz pozwala jednostkom wyrazić siebie w wyjątkowy sposób. Synonimem Kenzo jest wysoka jakość oferowanych produktów. 

W 2011 roku dyrektorami kreatywnymi marki Kenzo zostali Carol Lim i Humberto Leon. Ten niezwykły duet amerykańskich projektantów odświeżył wizerunek marki i wymyślił kultowe już bluzy z dużym logo firmy. Przeszukując archiwa marki natrafili na ciekawy motyw tygrysa, który pojawiał się na kurtkach i żakietach. Postanowili go wykorzystać w kolekcji na jesień 2012 roku, ale w znacznie bardziej wyluzowanej formie. Stał się on najbardziej rozpoznawalnym symbolem marki, zaraz obok słynnego oka Kenzo.

Okulary marki Kenzo to młodzieżowy duch, zabawa, twórczość, miejski styl oraz ekscentryzm.

Fred Samuel, założyciel marki FRED, urodził się w 1908 roku w Buenos Aires. Jako syn jubilera bardzo wcześnie zaczął swoją przygodę z projektowaniem biżuterii, a jego kreacje szybko stały się symbolem luksusu. Najbardziej rozpoznawalną biżuterią stworzoną w 1966 roku jest bransoletka Force 10 wykonana na wzór liny żeglarskiej ze złotą klamrą. Symbolizuje ona poczucie wolności i swobodnej elegancji. Motyw ten jest również chętnie wykorzystywany w okularach marki Fred.

Od ponad 30 lat amerykańska firma Guess kreuje światowe trendy w modzie. Marka skierowana jest przede wszystkim do młodych kobiet i mężczyzn, którzy chcą ubierać się oryginalnie i zmysłowo. W kampaniach reklamowych Guess wzięło udział wiele znanych modelek między innymi: Claudia Shiffer, Naomi Campbell czy Gigi Hadid. Obecnie marka bardzo prężnie rozwija się w Polsce, a jeansy z charakterystycznym, trójkątnym logo to swoiste must have każdego miłośnika mody. Okulary Guess trafiają przede wszystkim do klientów poszukujących akcesoriów nowoczesnych i energetyzujących o niebanalnych wzorach.

Założony w 1846 roku przez Enrique Loewe Roessberg, hiszpański luksusowy dom mody Loewe stał się jedną z największych marek luksusowych. Należy do grupy LVMH obok takich marek jak Louis Vuitton, Fendi czy Christian Dior. 

Głównymi produktami marki Loewe są torby damskie i męskie ze skóry. Kiedy w 2013 roku na czele firmy, jako dyrektor kreatywny, stanął Jonathan Anderson, projektom nadano świeżego, zmodernizowanego charakteru, nie zatracając jednak ich hiszpańskiego ducha. Ubrania i dodatki Loewe łączą przeszłość z przyszłością, a ich tradycyjna estetyka intryguje swą nową, kreatywną odsłoną.

Tous to jedna z najbardziej znanych marek biżuteryjnych na świecie, która od wielu lat proponuje kobietom piękne dodatki. Znakiem rozpoznawczym firmy jest charakterystyczne logo w postaci misia. Tutaj liczy się radość, kolor oraz przywoływanie ciepłych uczuć. W kampaniach promujących markę wystąpiły m.in. Jennifer Lopez, Kylie Minogue oraz Gwyneth Paltrow. Okulary Tous to idealny wybór dla osób, które śledzą najnowsze trendy w modzie. Ogromną rolę odgrywają detale, dzięki którym całość zyskuje niepowtarzalny styl. Marka oferuje bogactwo wzorów, którym prześwieca idea zabawy z nieodłącznym motywem kultowego misia.

Carolina Herrera to światowej sławy projektantka mody. Swoja przygodę z modą rozpoczęła od pokazu mody w Klubie Metropolitan w Nowym Jorku w 1981 roku. Cechą charakterystyczną jej projektów było łączenie wenezuelskiej energii z nowojorską elegancją, czyniąc markę wyjątkową i niepowtarzalną. Dom mody oferuje głównie garderobę kobiecą, akcesoria i słynne perfumy. Od 2011 roku na rynku pojawiają się także kolekcje okularów, które odzwierciedlają ducha marki – znajdziemy tu przede wszystkim elegancją kobiecość, subtelność oraz świeżość barw. Od 2018 roku nowym dyrektorem kreatywnym został amerykański projektant Wes Gordon. Carolina Herrera wraz ze swoją córką pozostają niezmiennie ambasadorkami marki.

Ana Hickmann - brazylijska modelka i bizneswoman - w 2002 roku wraz z GO Eyewear stworzyła własną markę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Szybko stała się kobiecą marką numer jeden w Brazylii, opartą na zasadach elegancji, estetyki, innowacji i wzornictwa. Okulary wykonane są bardzo precyzyjnie z wysokiej jakości materiałów wzbogacone kryształami Swarovskiego, podkreślające luksus i piękno w najnowszym stylu.

Victoria’s Secret to najsłynniejsza marka bieliźniarska na świecie. Powstała w 1977 roku w Kalifornii. Sukces marki tkwi w połączeniu pięknej bielizny, atrakcyjnych modelek zwanych Aniołkami oraz dobrze prowadzonych akcjach marketingowych. Pierwsza kolekcja opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych pojawiła się w 2019 roku i od razu zyskała grono miłośniczek. Cechami charakterystycznymi marki są gwiazdki, serduszka, paski i różowy kolor, które bezpośrednio nawiązują do bielizny tej topowej marki.

Włoska marka Furla od 1927 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości akcesoriów skórzanych. Oferuje mi.in. torebki, portfele, paski oraz zegarki. Marka wyróżnia się najwyższą jakością i klasycznym stylem. Firma zaangażowała do swoich kampanii reklamowych między innymi najbardziej rozpoznawalną polską modelkę - Anję Rubik. Podobnie jak pozostałe akcesoria marki Furla, również okulary spełniają dwa zadania. Z jednej strony są to barwne, trendy detale. Z drugiej, klasyczne i wygodne kształty sprawiają, że oprawki te można nosić na każdą okazję, przez cały dzień.

Marka, którą zna niemal każdy. Zrodzona dla sportu, ulicy i ruchu. Pozwala poczuć się swobodnie, odetchnąć głęboko i  wreszcie być sobą. Od ponad stu lat kultowe już logo w kształcie gwiazdki towarzyszy nam w codziennych stylizacjach i jak chyba żadna inna marka łączy świat celebrytów z naszym własnym, sprawiając, że wszyscy czujemy się wyjątkowi. Okulary Converse to połączenie najlepszego stylu z najwyższym poziomem komfortu. Wygoda i trendy kształty. Oprawki Converse śmiało możemy nosić na co dzień do wielu stylizacji - od sportowych, poprzez streetstyle aż po casualowe. Kolekcje są lekkie i kolorowe, jest tu wiele modeli typu unisex.

Kolekcja okularów Hickmann Eyewear została wprowadzona na rynek w 2013 roku.  Marka została stworzona dla kobiet o silnej i niezwykłej osobowości.  Linia  dedykowana jest młodym, świadomym mody kobietom, które pragną stworzyć niepowtarzalny, osobisty styl.  Cechami charakterystycznymi marki są:  dobra jakość, inspiracja brazylijskim naturalnym pięknem, nieskazitelne i wyrafinowane wzornictwo, nowoczesne kształty oraz oryginalna kolorystyka.

Moncler to francusko - włoska marka. Początki firmy sięgają 1952 roku, kiedy specjalizowała się ona w produkcji odzieży dla alpinistów. Firma od początku wierzy w połączenie sportowego szyku i elegancji, którą można nosić na co dzień. W asortymencie marki Moncler najważniejsze zawsze były kurtki. Obecnie marka jest kojarzona z logo z kogutem. W oprawach okularowych i okularach przeciwsłonecznych również możemy doszukać się inspiracji z górskich eskapad.

Marka Bulget powstała w XXI wieku w Brazyli. Od początku istnienia czerpie inspirację z luksusowego, modnego, kosmopolitycznego City San Paolo w Brazylii. Zainspirowany stylem i elegancją brazylijskiego społeczeństwa, marka oferuje atrakcyjną ofertę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla stylowych mężczyzn i kobiet.  Wszystkie kolekcję tworzone są z myślą o wygodzie i perfekcyjnym dopasowaniu do każdego typu twarzy.

Top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od ponad 110 lat z niesłabnącą siłą skupia wokół siebie rzesze lojalnych klientów i fanów. Swoboda i niezależność - wszystko to, czym się charakteryzuje, znajduje odbicie także w okularach. Łączą one bowiem w sobie ducha przygody, prawdziwy męski design z wygodą użytkowania. Dla wszystkich, którzy cenią sportowy minimalizm, prostotę i klasykę.

Marka Fila powstała w 1911 roku we Włoszech, założona przez dwóch przedsiębiorczych braci. Początkowo zajmowała się produkcją wysokiej jakości wyrobów tekstylnych z przeznaczeniem dla osób spędzających aktywnie czas w okolicznych górach. Z czasem stała sie jedną z najpopularniejszych marek sportowych na świecie. Oprawki tej marki to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy potrzebują komfortowych, bardzo wygodnych dodatków, które nie będą ograniczać ich w robieniu tego, co kochają najbardziej.

Trudno wyobrazić sobie bardziej kobiecą markę niż Escada. Założona w latach siedemdziesiątych przez szwedzką modelkę i niemieckiego biznesmena, od początku stawiała na wydobycie naturalnego, kobiecego piękna. Okulary znajdą uznanie wśród kobiet dojrzałych, które pragną najwyższej jakości  i luksusu. Oprawki wyróżniają się klasycznymi kształtami i kunsztownymi detalami - spotkamy tutaj metalowe grawery i biżuteryjne dodatki.

Założona we Włoszech w latach 60' obecnie marka Sover przeżywa swój wielki powrót i znajduje na rynku polskim wielu zadowolonych klientów. Wszystko za sprawą oryginalnych, ciekawych kształtów i nietypowej kolorystyki. Tchną duchem świeżości, sprawiają, że nie można koło nich przejść obojętnie. Klienci doceniają nie tylko świetne wzornictwo tej marki, ale także znakomitą jakość.

Produkty Avanglion przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Znajdziemy tu oprawki o klasycznych, ponadczasowych wzorach. Nie zabraknie także modeli przykuwających wzrok nowoczesnym designem.

Kolor i młodzieńczy duch. AbOriginal to oprawki skierowane głównie do ludzi młodych, którzy kochają ciekawe połączenie barw i bestsellerowe kształty.

Wyróżniają się sportowym stylem i wysoką jakością materiałów. Niemal wszystkie modele posiadają polaryzację. Dla wszystkich tych, którzy cenią  przede wszystkim wygodę noszenia każdego dnia.

Okulary przeciwsłoneczne Polar Glare stworzono z myślą o tych wszystkich, którzy trzymają się swojego stylu i nie ulegają wszechobecnym trendom. To klasyczny, prosty styl, a także dbałość o wzrok klientów – wszystkie okulary Polar Glare posiadają polaryzację.