logo

Nasza filozofia

Niebawem ją zdradzimy.

 

 

 

Nasza historia

Firma United Vision powstała w 2011 roku w Ostrzeszowie. W roku 2012 firma przeniosła się na stałe do Poznania. W początkowym portfolio United Vision znajdowały się tańsze linie opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych oraz marka Guess, która do dnia dzisiejszego stanowi bardzo mocny punkt oferty.

W 2012 rozpoczęła się współpraca z włoskim producentem De Rigo. Na przestrzeni lat 2012 - 2018 do wachlarza oferowanych marek dołączyły między innymi: TousFurla, Fila. Każda z tych marek ma swoje grono stałych fanów, przez co znajdują się w czołówce portfolio UV.

Jesienią 2012 roku firma uczestniczyła po raz pierwszy w Targach Optycznych organizowanych co dwa lata na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Był to przełomowy moment dla istnienia firmy. Po tym wydarzeniu firma ugruntowała swoją pozycję, co pozwoliło na intensywny rozwój. Targi Optyczne do tej pory są bardzo ważną imprezą, która pozwala United Vision pokazywać, że znajduję się w czołówce firm w branży optycznej.

Dwa razy w roku organizowane są kilkudniowe eventy dla kluczowych klientów. Pierwszy event odbył się w 2015 roku w  „Lipowej Dolinie” mieszczącej się w Kazimierzu Dolnym. Bardzo wyjątkowym i historycznym wydarzeniem był event zorganizowany w Zamku Uniejów w 2016 roku. Główną atrakcją był pokaz mody okularowej z udziałem Ilony Felicjańskiej. Co roku nasze eventy cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy chętnie oglądają nowe kolekcje.

W roku 2015 producent Marcolin przejął markę Tom Ford od Viva. Dzięki temu transferowi firma United Vision uzyskała wyłączną dystrybucję opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych marki Tom Ford na terenie Polski. 

W 2017 roku rozpoczęto współpracę z producentem Thelios, który powierzył w ręce United Vision dystrybucję luksusowej marki Celine. W 2022 roku firma United Vision dystrybuuje w Polsce 8 marek Theliosa - oprócz wcześniej wspomnianego Celine, jest to Dior, Fendi, Kenzo, Loewe, Fred, Givenchy oraz Stella McCartney

Rok 2019 rozpoczął się bardzo intensywnie, ponieważ oferta zwiększyła się o kolejne bardzo silne marki: Ana Hickmann, Hickmann Eyewear oraz Bulget.

W 2021 roku do portfolio United Vision dołączyły zupełne nowości na rynku optycznym: reklamowana przez Cindy Crawford marka Yalea, odważne projekty Philippa Pleina oraz skierowana do młodych ludzi marka Bravewear. 

Firma United Vision cały czas stawia sobie bardzo ambitne cele i plany, które będzie realizować i zapisywać na kartach swojej historii.

Nasz zespół

Siła firmy United Vision tkwi przede wszystkim w jej pracownikach. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który składa się z ludzi pełnych zaangażowania i pasji. Celem naszej codziennej pracy jest zadowolenie naszych klientów, czyli salonów optycznych znajdujących się na terenie całej Polski  oraz zagranicznych dystrybutorów. Staramy się, aby proponowane przez nas marki opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych zawsze zaspokajały potrzeby nawet bardzo wymagających klientów. Nieustannie podwyższamy nasze umiejętności, standardy oraz ulepszamy nasze procedury, aby móc spełniać nasz cel. Uważnie słuchamy naszych klientów, aby jak najdokładniej dotrzeć do ich potrzeb.

Realizacje

Wszystkie działania marketingowe prowadzone dla naszych klientów wykonujemy zgodnie z wytycznymi producentów z którymi współpracujemy. Wiemy jak ważny dla naszych klientów jest efekt końcowy, dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dopasowując odpowiednie rozwiązania. Od początku do końca szczegółowo planujemy i analizujemy proces realizacji każdego projektu.