logo

Nasze marki

 

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych na terenie całej Polski poniżej wymienionych marek:

Dom mody Dior został założony w 1946 r. w Paryżu przez Christiana Diora – wielkiego artystę i wizjonera, który zrewolucjonizował świat mody. Podczas pierwszego pokazu swojej damskiej kolekcji zaprezentował stroje, które eksponowały ramiona, piersi, talię i biodra, tym samym przykuwając uwagę jednej z redaktorek naczelnych modowego magazynu, która określiła ową kolekcję jako NEW LOOK (nowe spojrzenie). Ten pokaz wprowadził Diora do grona największych francuskich projektantów. W jego strojach i akcesoriach zaczęły chodzić same największe gwiazdy, a jego dom stał się absolutnym symbolem luksusu i elegancji Paryża.

Aktualnie Dior posiada ponad 160 butików na całym świecie, oferując nie tylko ubrania i akcesoria (torebki, paski oraz okulary), ale również kosmetyki. Pierwsza kolekcja okularów pojawiła się w roku 1969 i do dziś zachwyca swoją jakością i pięknym wzornictwem.

Od ponad dwudziestu lat Tom Ford jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży modowej. Fenomen wśród projektantów! Tom Ford to nie tylko charyzmatyczna osobowość, ale także jeden z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie. Budzi kontrowersje poprzez odważne reklamy, w których sam często występuje. 

Okulary są jednym z najbardziej charakterystycznych produktów Toma Forda. Oprawki z logo "T" to hit również wśród gwiazd. Okulary marki Tom Ford to różnorodność stylu i bogactwo wzorów. Od modeli o ponadczasowym designie, poprzez zmodyfikowaną klasykę do oprawek w futurystycznym, nowoczesnym stylu. Charakterystyczne rozwiązania, subtelne logo i odważne kształty - to znak firmowy marki.

Francuska marka Celine powstała w 1945 roku, założona przez Cèline Vipiana. Pierwszym produktem były luksusowe, skórzane buty, które sprzedawano w butiku przy 52 rue Malte w Paryżu. W latach 60' firma rozszerzyła asortyment, oferując kolekcje ubrań damskich oraz inne wyroby skórzane (torebki, rękawiczki). Po śmierci założycielki, w 1997 roku dyrektorem kreatywnym został Michael Kors, wnosząc do marki nowoczesną kobiecość połączoną z najwyższą elegancją. Długoletnim i wielokrotnie nagradzanym dyrektorem kreatywnym była Phoebe Philo, dla której najważniejszym elementem był dobór najlepszych materiałów oraz jakość wykonania. Obecnie od 2018 roku głównym projektantem jest Hedi Slimane.

Finezja, inspiracja, wizja - tak można przedstawić styl okularów marki Celine. Oddają one z pewnością ducha współczesnych kobiet i dlatego tak często wybierane są przez celebrytki z całego świata. Znajdziemy tu modele vintage wyróżniające się ponadczasową elegancją, a także okulary typu "oversize", obok których nie można przejść obojętnie.

Marka Fendi założona w 1926 roku, aktualnie jest jednym z największych graczy na rynku modowym. Oprawki tej marki są pożądanym elementem garderoby każdego miłośnika mody. Modele na pewno zachwycą fanów zaskakujących trendów. Słynne logo, czyli podwójne F, widoczne na soczewkach i zausznikach zostało zaprojektowane przez Karla Lagerfelda. Teraz zdobi ubrania, torby i okulary Fendi. Wśród opraw nie brakuje także klasycznej elegancji, przeznaczonej dla zwolenników bardziej stonowanych stylizacji. Fendi łączy w sobie włoski design, trwałe materiały i dokładne wykonanie. 

Stella McCartney to brytyjska projektantka mody, która w 2001 roku założyła markę sygnowaną swoim nazwiskiem. Stella od początku swojej kariery wspiera działania na rzecz zwierząt, a wykorzystanie w modzie wysokiej jakości materiałów niezwierzęcego pochodzenia stało się jej znakiem rozpoznawczym. Najczęściej kupowana i pożądana przez kobiety jest torebka Falabella, pięknie zdobiona łańcuszkiem, co zostało również zastosowane w kolekcjach okularów. Materiały wykorzystywane do produkcji okularów, jak i etui, są biodegradowalne.

Max Mara tworzy okulary dla silnych, eleganckich kobiet. Oprawki są dopełnieniem stylizacji na każdą okazję, wyróżniają się też trwałością materiałów oraz dokładnością wykonania. Najnowsza kolekcja marki stawia na klasykę z nowoczesnymi elementami. Duże, czarne, kocie oprawki, szylkretowe zauszniki i logo marki zawsze znajdą swoich zwolenników. Połączenie tradycji i innowacyjności to trudna sztuka, która udaje się nielicznym. Max Mara w każdym sezonie od 70 lat wprowadza powiew świeżości do świata mody. 

Założony w 1846 roku przez Enrique Loewe Roessberg, hiszpański luksusowy dom mody Loewe stał się jedną z największych marek luksusowych. Należy do grupy LVMH obok takich marek jak Louis Vuitton, Fendi czy Christian Dior. 

Głównymi produktami marki Loewe są torby damskie i męskie ze skóry. Kiedy w 2013 roku na czele firmy, jako dyrektor kreatywny, stanął Jonathan Anderson, projektom nadano świeżego, zmodernizowanego charakteru, nie zatracając jednak ich hiszpańskiego ducha. Ubrania i dodatki Loewe łączą przeszłość z przyszłością, a ich tradycyjna estetyka intryguje swą nową, kreatywną odsłoną.

Od 1952 roku Givenchy rewolucjonizuje świat mody. Założycielowi marki zawdzięczamy m.in. falbany czy pierwsze swobodne, codzienne ubrania. Fankami Givenchy były Audrey Hepburn oraz Jackie Kennedy. Kolekcja opraw znajduje balans między długoletnią tradycją firmy a nowoczesnymi, postępowymi projektami. Okulary sygnowane marką Givenchy charakteryzują się użyciem trwałych, ekologicznych materiałów. Oprawki są spójne z kolekcjami ubrań - można na nich znaleźć elementy kojarzone z torebkami lub butami. Dbałość o detale to kolejna cecha wyróżniająca okulary Givenchy. Marka jest uosobieniem elegancji i francuskiego stylu. 

Tous to jedna z najbardziej znanych marek biżuteryjnych na świecie, która od wielu lat proponuje kobietom piękne dodatki. Znakiem rozpoznawczym firmy jest charakterystyczne logo w postaci misia. Tutaj liczy się radość, kolor oraz przywoływanie ciepłych uczuć. W kampaniach promujących markę wystąpiły m.in. Jennifer Lopez, Kylie Minogue oraz Gwyneth Paltrow. Okulary Tous to idealny wybór dla osób, które śledzą najnowsze trendy w modzie. Ogromną rolę odgrywają detale, dzięki którym całość zyskuje niepowtarzalny styl. Marka oferuje bogactwo wzorów, którym prześwieca idea zabawy z nieodłącznym motywem kultowego misia.

Marka została założona w 1998 roku przez pochodzącego z Niemiec Philippa Pleina. Początki marki to produkcja mebli, obecnie marka może pochwalić się kolekcjami ubrań damskich, męskich i dziecięcych, obuwiem oraz dodatkami. Charakterystyczne elementy to czerń, łańcuchy, ćwieki i czaszki, związane z buntowniczym obliczem marki. Produkty wyróżniają się bardzo wysoką jakością, doskonałymi materiałami i dokładnością wykonania. Oprawki zrobione są z tytanu, ozdobione kryształkami Swarovskiego. Na pewno przykuwają uwagę odważnymi projektami, które idealnie dopasują się do rockowego, luksusowego stylu. Philipp Plein to marka idealna dla zwolenników luksusowych okularów, ekstrawaganckich modeli oraz przepychu. 

Ana Hickmann - brazylijska modelka i bizneswoman - w 2002 roku wraz z GO Eyewear stworzyła własną markę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Szybko stała się kobiecą marką numer jeden w Brazylii, opartą na zasadach elegancji, estetyki, innowacji i wzornictwa. Okulary wykonane są bardzo precyzyjnie z wysokiej jakości materiałów wzbogacone kryształami Swarovskiego, podkreślające luksus i piękno w najnowszym stylu.

Od ponad 30 lat amerykańska firma Guess kreuje światowe trendy w modzie. Marka skierowana jest przede wszystkim do młodych kobiet i mężczyzn, którzy chcą ubierać się oryginalnie i zmysłowo. W kampaniach reklamowych Guess wzięło udział wiele znanych modelek między innymi: Claudia Shiffer, Naomi Campbell czy Gigi Hadid. Obecnie marka bardzo prężnie rozwija się w Polsce, a jeansy z charakterystycznym, trójkątnym logo to swoiste must have każdego miłośnika mody. Okulary Guess trafiają przede wszystkim do klientów poszukujących akcesoriów nowoczesnych i energetyzujących o niebanalnych wzorach.

Marka Woodys to oryginalne oprawy, pełne koloru i unikatowych wzorów. Posiada ona styl, który jest zarówno klasyczny, jak i nowoczesny. Oprawy tworzone w Barcelonie i przeznaczone dla osób podążających własną ścieżką, kreujących swój indywidualny styl. Oprawy zaskakują odważnymi odcieniami zieleni, czerwieni i niebieskiego, ale znajdziemy tu także delikatne pastele czy klasyczną biel. Oprawki zostały zaprojektowane z myślą o wygodnym dopasowaniu, smukłej konstrukcji i wysokiej jakości materiałach, takich jak tytan. Doskonałą jakość można zauważyć w detalach, które są kwintesencją tych wyjątkowych ramek.

Marka, która od lat 80 zachwyca kobiety na całym świecie, nie zwalnia tempa! Escada łączy w sobie klasykę i ekstrawagancję. Proste kształty w odważnych kolorach na pewno przykują uwagę każdej entuzjastki mody. Marka koncentruje się na szczegółach. Oprócz wytrzymałych materiałów i doskonałej jakości wykonania dostajemy też interesujący element - logotyp, który subtelnie podkreśla markę. Wieloletnia obecność na rynku modowym pokazuje, że Escada potrafi dostosować się do zmieniających trendów, ale równocześnie zachować swój unikalny charakter.

Historia marki zaczęła się w 1952 roku od marzenia amerykańskiego szewca, Nathana Swartza, który chciał stworzyć buty idealne. Po wielu latach pracy powstały solidne i wodoodporne buty nazwane Timberland, od których nazwę przejęła cała marka. Timberland zwraca ogromną uwagę na ochronę środowiska - za każdą sprzedaną parę butów firma sadzi drzewo. Okulary dedykowane są mężczyznom, którzy cenią sobie wygodę, wysoką jakość, dobry styl oraz biorą odpowiedzialność za losy naszej planety.

Marka Yalea to zupełna nowość na rynku optycznym. Produkowana przez De Rigo, kieruje się głównie wartościami takimi jak podkreślanie naturalnego piękna, kobiecość, elegancja i ponadczasowość. Głównym celem jest stworzenie idealnej proporcji ceny do jakości. Marka skierowana jest w stu procentach do kobiet, zwłaszcza tych szukających luksusu w przystępnej cenie. Ambasadorkami marki są Cindy Crawford i Bianca Balti, obie będące symbolami zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego piękna. 

Marka Fila powstała w 1911 roku we Włoszech, założona przez dwóch przedsiębiorczych braci. Początkowo zajmowała się produkcją wysokiej jakości wyrobów tekstylnych z przeznaczeniem dla osób spędzających aktywnie czas w okolicznych górach. Z czasem stała sie jedną z najpopularniejszych marek sportowych na świecie. Oprawki tej marki to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy potrzebują komfortowych, bardzo wygodnych dodatków, które nie będą ograniczać ich w robieniu tego, co kochają najbardziej.

Fred Samuel, założyciel marki FRED, urodził się w 1908 roku w Buenos Aires. Jako syn jubilera bardzo wcześnie zaczął swoją przygodę z projektowaniem biżuterii, a jego kreacje szybko stały się symbolem luksusu. Najbardziej rozpoznawalną biżuterią stworzoną w 1966 roku jest bransoletka Force 10 wykonana na wzór liny żeglarskiej ze złotą klamrą. Symbolizuje ona poczucie wolności i swobodnej elegancji. Motyw ten jest również chętnie wykorzystywany w okularach marki Fred.

Włoska marka Furla od 1927 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości akcesoriów skórzanych. Oferuje mi.in. torebki, portfele, paski oraz zegarki. Marka wyróżnia się najwyższą jakością i klasycznym stylem. Firma zaangażowała do swoich kampanii reklamowych między innymi najbardziej rozpoznawalną polską modelkę - Anję Rubik. Podobnie jak pozostałe akcesoria marki Furla, również okulary spełniają dwa zadania. Z jednej strony są to barwne, trendy detale. Z drugiej, klasyczne i wygodne kształty sprawiają, że oprawki te można nosić na każdą okazję, przez cały dzień.

Założycielem marki jest Japończyk Kenzo Takada. Kenzo powstało 1970 roku w Paryżu. Kenzo to marka, która charakteryzuje się nowoczesnym stylem, różnorodnością oraz pozwala jednostkom wyrazić siebie w wyjątkowy sposób. Synonimem Kenzo jest wysoka jakość oferowanych produktów. 

W 2011 roku dyrektorami kreatywnymi marki Kenzo zostali Carol Lim i Humberto Leon. Ten niezwykły duet amerykańskich projektantów odświeżył wizerunek marki i wymyślił kultowe już bluzy z dużym logo firmy. Przeszukując archiwa marki natrafili na ciekawy motyw tygrysa, który pojawiał się na kurtkach i żakietach. Postanowili go wykorzystać w kolekcji na jesień 2012 roku, ale w znacznie bardziej wyluzowanej formie. Stał się on najbardziej rozpoznawalnym symbolem marki, zaraz obok słynnego oka Kenzo.

Okulary marki Kenzo to młodzieżowy duch, zabawa, twórczość, miejski styl oraz ekscentryzm.

Top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od ponad 110 lat z niesłabnącą siłą skupia wokół siebie rzesze lojalnych klientów i fanów. Swoboda i niezależność - wszystko to, czym się charakteryzuje, znajduje odbicie także w okularach. Łączą one bowiem w sobie ducha przygody, prawdziwy męski design z wygodą użytkowania. Dla wszystkich, którzy cenią sportowy minimalizm, prostotę i klasykę.

Marka Bulget powstała w XXI wieku w Brazylii. Od początku istnienia czerpie inspirację z luksusowego, modnego, kosmopolitycznego City San Paolo w Brazylii. Zainspirowany stylem i elegancją brazylijskiego społeczeństwa, marka oferuje atrakcyjną ofertę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla stylowych mężczyzn i kobiet.  Wszystkie kolekcję tworzone są z myślą o wygodzie i perfekcyjnym dopasowaniu do każdego typu twarzy.

Kolekcja okularów Hickmann Eyewear została wprowadzona na rynek w 2013 roku.  Marka została stworzona dla kobiet o silnej i niezwykłej osobowości.  Linia  dedykowana jest młodym, świadomym mody kobietom, które pragną stworzyć niepowtarzalny, osobisty styl.  Cechami charakterystycznymi marki są:  dobra jakość, inspiracja brazylijskim naturalnym pięknem, nieskazitelne i wyrafinowane wzornictwo, nowoczesne kształty oraz oryginalna kolorystyka.

Marka T-Charge została wprowadzona na rynek w 2011 roku jako pierwsza marka producenta Go Eyewear. Grupa docelowa marki to nowoczesny i elegancki mężczyzna, podążający za trendami oraz ceniący modowe produkty w przystępnej cenie. T-Charge to marka, która wyróżnia się jakością i odważnym stylem. Marka T-Charge często stosuje szlachetne materiały takie jak np. tytan.

Bravewear to marka zainspirowana nowymi pokoleniami, ich buntowniczym duchem i aktywnością. Grupa docelowa to młode osoby, zaangażowane społecznie, które nie boją się wyrażać swoich poglądów. Wartości, które można kojarzyć z Bravewear to różnorodność, otwartość, waleczność. Modele opraw są odważne, kolorowe, wyraziste, ale też przystępne cenowo. Łączą wyrazisty design, dobrą jakość oraz korzystne ceny. 

Moncler to francusko - włoska marka. Początki firmy sięgają 1952 roku, kiedy specjalizowała się ona w produkcji odzieży dla alpinistów. Firma od początku wierzy w połączenie sportowego szyku i elegancji, którą można nosić na co dzień. W asortymencie marki Moncler najważniejsze zawsze były kurtki. Obecnie marka jest kojarzona z logo z kogutem. W oprawach okularowych i okularach przeciwsłonecznych również możemy doszukać się inspiracji z górskich eskapad.

Produkty Avanglion przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Znajdziemy tu oprawki o klasycznych, ponadczasowych wzorach. Nie zabraknie także modeli przykuwających wzrok nowoczesnym designem.

Kolor i młodzieńczy duch. AbOriginal to oprawki skierowane głównie do ludzi młodych, którzy kochają ciekawe połączenie barw i bestsellerowe kształty.

Okulary przeciwsłoneczne Polar Glare stworzono z myślą o tych wszystkich, którzy trzymają się swojego stylu i nie ulegają wszechobecnym trendom. To klasyczny, prosty styl, a także dbałość o wzrok klientów – wszystkie okulary Polar Glare posiadają polaryzację. 

Wyróżniają się sportowym stylem i wysoką jakością materiałów. Niemal wszystkie modele posiadają polaryzację. Dla wszystkich tych, którzy cenią  przede wszystkim wygodę noszenia każdego dnia.