logo

Nasze marki

 

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych na terenie całej Polski poniżej wymienionych marek:

Charakterystyczne linie, zmysłowość projektów, wyselekcjonowanie najlepszych materiałów i kamieni szlachetnych, a przede wszystkim poszanowanie dziedzictwa kulturowego - Bulgari zrewolucjonizowało podejście względem jubilerskiego rzemiosła. Aby zrozumieć fenomen luksusowej marki, należy cofnąć się do 1884 roku, gdy Sotirios Voulgaris (greckiego pochodzenia złotnik) otworzył w Rzymie swój pierwszy sklep z biżuterią. Oryginalny design wyróżnił się na tle konkurencji, a zainteresowanie ze strony gwiazd kina uczyniło z Bvlgari swoistą ikonę. 

Dualny sposób zapisu jest jak najbardziej akceptowalny: “Nad wejściem do salonu w 1934 znalazło się słynne logo ‘BVLGARI', w którym nawiązano do klasycznych łacińskich napisów starożytnego Rzymu, literę ‘U' zastępując literą ‘V'”. To nie jedyne nawiązanie do korzeni. Wąż - międzykulturowy symbol mądrości, siły i wieczności - zdobił kolejne kategorie oferty, m.in linię oprawek korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych - osiadając na całej długości zauszników lub jako dyskretny element z wykorzystaniem jedynie głowy gada w geometrycznym kształcie. Ze względu na eleganckie zdobnictwo, okulary Bulgari mogą pełnić również rolę biżuteryjną. Odznaczają się także wyjątkową lekkością i delikatnym osiadaniem na nosie.

Grupa LVMH - kontynuuje utożsamianie Bulgari jako połączenie kreatywności i hołdowanie stylu dolce vita, a okulary wciąż stanowią istotny fundament ich oferty. 

Dom mody Dior został założony w 1946 r. w Paryżu przez Christiana Diora – wielkiego artystę i wizjonera, który zrewolucjonizował świat mody. Podczas pierwszego pokazu swojej damskiej kolekcji zaprezentował stroje, które podkreślały walory kobiecej sylwetki, tym samym przykuwając uwagę jednej z redaktorek naczelnych modowego magazynu, która określiła ową kolekcję jako NEW LOOK (nowe spojrzenie). Ten pokaz wprowadził Diora do grona największych francuskich projektantów. W jego strojach i akcesoriach zaczęły chodzić największe gwiazdy i paryska elita, a jego dom stał się absolutnym symbolem luksusu i elegancji.

Kolejne pokolenia projektantów podtrzymują wytyczoną przez Diora ścieżkę, równocześnie rozszerzając ofertę: Pierwsze modele okularów pojawiły się w roku 1969 i wciąż zachwycają swoją jakością oraz pięknym wzornictwie, które jest uwielbiane przez  celebrytów na całym świecie. Kolekcja obejmuje zarówno oprawki korekcyjne, jak i okulary przeciwsłoneczne. Bogata rozpiętość bazy produktów pozwala na maksymalne dostosowania do potrzeb najbardziej wymagających klientów.

Tom Ford od lat jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży modowej. Fenomenalny talent wśród projektantów! Tom Ford to nie tylko charyzmatyczna osobowość, ale także jeden z najlepiej ubranych mężczyzn na świecie. Budzi emocje poprzez kontrowersyjne reklamy, które często samodzielnie reżyseruje, jednocześnie w nich występując. 

Okulary są jednym z najbardziej charakterystycznych produktów Toma Forda, Artysta od początku założenia marki pod swoim nazwiskiem - w 2005 roku - dbał o rozwój tej kategorii dodatków, silnie podkreślając obecność okularów na zdjęciach promujących jego wizerunek. Mimo, że projektant odsprzedał swoje imperium w 2023 roku, jego wizjonerska twórczość i pasja do mody na zawsze będzie wizytówką firmy.

Oprawki z logo "T" to flagowy hit również wśród gwiazd. Każda kolekcja to  różnorodność stylu i bogactwo wzorów. Od modeli o ponadczasowym designie, poprzez zmodyfikowaną klasykę, aż do oprawek w futurystycznym, nowoczesnym stylu. Nowatorskie rozwiązania, dyskretne logo i odważne kształty - to firmowe atrybuty  marki.

Francuska marka Celine powstała w 1945 roku, założona przez Cèline Vipiana. Pierwszym produktem były luksusowe, skórzane buty, które sprzedawano w butiku przy 52 rue Malte w Paryżu. W latach 60' firma rozszerzyła asortyment, oferując kolekcje ubrań damskich oraz inne wyroby galanterii skórzanej. W 1996 roku prezes zarządu LVMH - Bernard Arnault wciela Celine do luksusowej grupy LVMH, dzięki czemu marka zyskuje większy rozgłos w świecie mody. Przez kolejne lata następcy projektantki wnosili do marki nowoczesną kobiecość, połączoną z wyrafinowaną elegancją. To był fundament tego, co Amerykanie nazwali później “bezwysiłkowym szykiem”.

Finezja, inspiracja, wizja - tak można przedstawić styl okularów Celine. Oddają one z pewnością ducha współczesnych kobiet i ochoczo wybierane są przez celebrytki z całego świata. Jednym z najważniejszych dla marki aspektów jest dobór najlepszych gatunkowo materiałów oraz precyzja wykonania. W ofercie znajdziemy modele vintage wyróżniające się ponadczasową elegancją, a także wyraziste okulary typu "oversize", obok których nie można przejść obojętnie.

Włoska marka założona w 1925 roku przez Adele Fendi, aktualnie jest jednym z największych graczy na rynku modowym. Początkowa działalność opierała się na usługach krawieckich dla najbogatszych mieszkanek Rzymu, z czasem odnotowując coraz większy rozwój, przekładający się wzrost rozpoznawalności. Rok 1965 okazuje się przełomowy - Fendi nawiązało współpracę z Karlem Lagerfeldem, mianując go Dyrektorem Kreatywnym. Ten ruch okazał się komercyjnym strzałem w dziesiątkę. 

Oprawki tej marki są pożądanym elementem garderoby każdego miłośnika mody. Modele na pewno zachwycą fanów zaskakujących trendów. Słynny logotyp Zucca, czyli podwójne litery “F” widoczne na soczewkach i zausznikach, zostało zaprojektowane przez Lagerfelda. Po dziś dzień logo zdobi ubrania, torby i okulary.

Wśród opraw nie brakuje także klasycznej elegancji, przeznaczonej dla zwolenników bardziej stonowanych stylizacji. Fendi łączy w sobie włoski design, trwałe materiały i precyzyjne wykonanie, w efekcie osiągając luksus w najczystszej formie.

Dom mody założony w Madrycie, w 1846 roku przez Enrique Loewe Roessberga. W chwili gdy jedną z najwierniejszych klientek marki stała się sama Królowa Wiktoria Eugenia, Loewe stał się jedną z najbardziej znanych i największych marek luksusowych. Z czasem projekty marki znalazły się w garderobie całej rodziny królewskiej. Głównymi produktami marki Loewe są torby damskie i męskie z najwyższej jakości skóry. W ostatnich latach projektom nadano świeżego, zmodernizowanego charakteru, nie zatracając jednak ich hiszpańskiego ducha. Ubrania i dodatki Loewe łączą przeszłość z przyszłością, a ich tradycyjna estetyka intryguje swą nową, kreatywną odsłoną.

Poza projektami oprawek z logo marki, w ofercie znajdziemy także kilka nieco abstrakcyjnych fasonów okularów przeciwsłonecznych. Zauważalne są ekscentryczne kształty, co oznacza pewną swobodę, jeśli chodzi o podejście do kreowanego wizerunku. Oferta optyczna jest wyjątkowa również pod kątem staranności wykonania i doboru najlepszych materiałów, co przekłada się na komfort użytkowania oraz unikalne właściwości ochronne oczu. Klienci cenią linię dodatków za funkcjonalność, trwałość, a także jakość z najwyższej półki.

Innowacyjne rozwiązania, zabawa formą i mocnym wzornictwem, a przede wszystkim połączenie mody ulicznej z niestandardowym stosunkiem do interpretacji luksusu. Off-White został stworzony w 2013 roku jako kreatywna przestrzeń do przeprowadzania eksperymentów artystycznych. Amerykańskie pochodzenie założyciela - Virgila Abloha - w kontakcie z doświadczeniem włoskich rzemieślników, szybko wywindowało markę na szczyt popularności wśród globalnych odbiorców. Off-White kontynuuje wizjonerską spuściznę legendarnego kreatora, jego inspirująca perspektywa jest wciąż pielęgnowana przez ludzi, z którymi współpracował w ostatnich latach swojego życia. 

Marka stworzyła kolekcję okularów optycznych i przeciwsłonecznych z myślą o zacieraniu różnicowania płci, równocześnie przełamując stylizacyjne konwenanse: Ten sam model odnajdzie się zarówno w sportowym looku, jak i w towarzystwie eleganckiej dekonstrukcji garnituru.

Max Mara powstała w 1951 we Włoszech z inicjatywy Achille Maramottiego. Od początku marka kierowała się swoimi wartościami: Ponadczasowe konstrukcje, najlepsze wykonanie i adekwatny stosunek jakości do ceny. Wizerunek kobiety Max Mara charakteryzuje się podkreśleniem silnej osobowości i wyczuciem eleganckiego stylu. Dom mody kierując się własną wizją prowadzenia działalności, opierającej się na pracy całego zespołu, zamiast promowaniu indywidualnych nazwisk projektantów. 

Niepowtarzalna klasa przejawia się także w projektach oprawek korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych, które są dopełnieniem stylizacji na każdą okazję. Wyróżniają się trwałością materiałów oraz zastosowaniem nowoczesnych elementów. Max Mara stawia głównie na stonowaną paletę kolorystyczną - przede wszystkim barwy ziemi, beż, biel i ecru. Duże kocie oprawki, szylkretowe zauszniki i logo marki zawsze znajdą swoich zwolenników. Połączenie tradycji i innowacyjności to trudna sztuka, która udaje się nielicznym.

W 1952 roku Hubert de Givenchy zrewolucjonizował rynek mody. Francuskiemu założycielowi zawdzięczamy m.in. falbany czy pierwsze swobodne, codzienne ubrania. Fankami marki były Audrey Hepburn oraz Jackie Kennedy. Marka jest uosobieniem elegancji i francuskiego stylu, wytrwale kontynuuje dostarczanie niezwykłych kolekcji swoim klientom na całym świecie. 

Kolekcja opraw znajduje balans między długoletnią tradycją firmy a nowoczesnym, postępowym wizerunkiem. Kolejne pokolenia projektantów respektowały dorobek artystyczny, jednocześnie wzbogacając ofertę o nieco ostrzejsze, odważniejsze propozycje. Okulary sygnowane marką Givenchy charakteryzują się zrównoważonym wykorzystaniem surowców, natomiast produkcja opiera się na etycznym postępowaniu. Oprawki są spójne z głównymi kategoriami dodatków - można zauważyć elementy kojarzone z torebkami lub obuwiem. Spokojniejsze fasony uzupełniają odważne propozycje o ostrzejszych kształtach - co w połączeniu z precyzją wykonania każdego detalu - stawia markę jako przykład ważnego gracza na globalnej scenie mody.

Na pomysł stworzenia własnej marki modowej Francesco Ragazzi wpadł w 2014 roku, podczas prac nad realizacją projektu fotograficznego na temat codziennego życia społeczeństwa Los Angeles. Rok później Palm Angels zadebiutował na włoskim rynku, błyskawicznie podbijając serca celebrytów i influencerów, osiągając tym samym status najbardziej pożądanego brandu modowego na świecie.

Projektantowi zależało na zrealizowaniu konkretnej wizji: Przeniesieniu elementów kultury skateboardowej na rodzime wybiegi Mediolanu. Streetwear spotkał się z luksusem w blasku kalifornijskiego słońca, rozbudowując portfolio również o ofertę stylizowanych dodatków. Okulary cieszą się uznaniem wśród miłośników marki, którzy preferują podkreślenie indywidualnego stylu i młodzieńczej energii. Rozłożyste palmy i logo z wykorzystaniem charakterystycznej gotyckiej czcionki to najczęstsze motywy, które klienci rozpoznają w przeciwsłonecznych projektach.

Historia marki GUESS rozpoczyna się w 1981 roku, gdy pochodzący z Francji bracia Marciano swoje letnie wakacje postanowili spędzić w słonecznym Los Angeles. Zakochani w mieście aniołów, nie tylko w nim zamieszkali, ale również zainspirowani amerykańską kulturą - stworzyli firmę, która dziś jest światowym gigantem na rynku kreowania mody. Zasłynęli w przełomowego modelu jeansów, podkreślających kobiece kształty i na fali wzrastającej popularności, zainwestowali w dalszy rozwój oferty lifestyle’owej.

Jeżeli chodzi o grono odbiorców marka skierowana jest przede wszystkim do młodych kobiet i mężczyzn, którzy chcą ubierać się oryginalnie i zmysłowo, jednak GUESS definiuje młodość w nieoczywisty sposób: to nie tylko i wyłącznie liczba w metryce - to raczej temperament, podejście do świata, energia, którą się emanuje.

Reklamy są rozpoznawalne, prowokacyjnie przyciągają uwagę, a kolekcja zrzesza wokół siebie lojalne grono odbiorców. W kampaniach Guess wzięło udział wiele znanych modelek między innymi: Claudia Schiffer, Naomi Campbell czy Gigi Hadid. Charakterystyczne, trójkątne logo to swoiste must have każdego miłośnika mody. 

Okulary marki trafiają przede wszystkim do klientów poszukujących akcesoriów nowoczesnych i energetyzujących o niebanalnych wzorach. Nawet w minimalistycznej stylizacji, nosząc oprawki GUESS każdy może poczuć się jak milion dolarów lub gwiazda światowego formatu.

Stella McCartney to brytyjska projektantka mody, która w 2001 roku założyła markę sygnowaną swoim nazwiskiem. Stella od początku swojej kariery wspiera działania na rzecz zwierząt, a wykorzystanie w modzie wysokiej jakości materiałów niezwierzęcego pochodzenia stało się jej znakiem rozpoznawczym. Dzisiaj nie jest już tylko córką Paula McCartneya, ale przede wszystkim marką samą w sobie.

Wprowadzona w 2011 roku linia oprawek korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych jest kompatybilna z innymi kategoriami dodatków np. Najczęściej kupowana i pożądana przez kobiety jest torebka Falabella, pięknie zdobiona łańcuszkiem - i to właśnie ten ozdobny element został zaadaptowany do oferty optycznej. Inną ciekawostką dotyczącą optyki, która również nawiązuje do DNA Stelli jest fakt, że zarówno materiały wykorzystywane do produkcji okularów, jak i etui do ich przechowywania są w pełni biodegradowalne. 

Stella McCartney to kwintesencja niewymuszonej kobiecości, co z łatwością można zauważyć w oprawkach - geometryczne kroje, minimalistyczne fasony i czyste formy. Marka udowadnia każdego dnia, że moda i ekologia nie muszą się wzajemnie wykluczać.

Przez koneserów marka uważana za oznakę męskiego luksusu. Ermenegildo Zegna to w zasadzie synonim produktów reprezentujących najwyższy standard i nieporównywalną jakość rzemiosła. Początek historii przedsiębiorstwa sięga małego miasta Trivero we Włoszech, gdzie w 1910 roku powstał pierwszy zakład, specjalizujący się w męskim krawiectwie, wynosząc na piedestał fason doskonale skrojonego garnituru. Wzrost zainteresowania męską garderobą naturalnie doprowadził do rozszerzenia kolekcji, uzupełniając propozycje o eleganckie koszule, obuwie, dodatki, w tym również oprawek i okularów przeciwsłonecznych.

Od perspektywy frontalnej po same końcówki zauszników - produkty optyczne konsekwentnie utrzymują klasyczny styl nie rezygnując z nowoczesnego charakteru. Dojrzali mężczyźni cenią nie tylko wyjątkowy prestiż związany z silnym nazwiskiem w nazwie, ale także spełnianiu najbardziej wymagających oczekiwań, związanych z kontrolą procesu realizacji. Zegna to jedna z niewielu firm na świecie, która świadomie - od początku do końca - lustruje każdy etap produkcji. 

“Czerp z życia jak najwięcej, w każdej możliwej minucie” - historia sukcesu marki Davidoff nie opierała się na pustym frazesie, lecz na rzeczywistej realizacji inspirującego motta, wprowadzając nową definicję luksusu jako aspekt pozafinansowy - koncentrując się na intensywności codziennych działań. Pochodzący z Kijowa Zino Davidoff zgodnie z rodzinną spuścizną, kontynuował zarządzanie firmą tytoniową, założoną przez jego ojca po przeprowadzce do Szwajcarii. Wkrótce nazwisko przedsiębiorcy sygnowało opakowania papierosów, cygar oraz zróżnicowane akcesoria, powiązane z paleniem tytoniu. Na sławę i uznanie w branży nie musiał zbyt długo czekać.

Obecnie oferta spółki Zino Davidoff stanowi wachlarz specjalnie wyselekcjonowanych dóbr luksusowych: Alkoholi, kawy, perfumy, wyrobów ze skóry, zegarki itd. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, portfolio marki wzbogaciło się także o linię męskich oprawek korekcyjnych i okularów przeciwsłonecznych. Wizja założyciela jest tutaj szczególnie odczuwalna - dążenie do perfekcji i oferowanie wyłącznie najlepszej jakości - mają przełożenie na mistrzowskie wykonanie każdego komponentu okularów. Mając na uwadze aspekty praktyczne, producent uwzględnił lekkość, wygodę i wyjątkową odporność podczas użytkowania.

Założona w 1986 roku marka MAX&Co. od początku była skazana na sukces, przynależąc do włoskiego koncernu Max Mara Fashion Group. Założyciel -  Achille Maramotti wciąż pragnął koncentrować się na modzie damskiej, zyskując młodsze grono kobiet, dlatego wyodrębnienie było koniecznością w realizacji celu poszerzenia bazy klientek. MAX&Co. zasłynęła wszechstronnością tworzonej odzieży oraz stylowych dodatków, równocześnie okazując przywiązanie do włoskiego rzemiosła.

Precyzja i dbałość o szczegóły - w połączeniu z inteligentnym designem - jest widoczna także w ofercie oprawek optycznych. Efektem kreatywnego eksperymentowania są kobiece projekty dla poszukiwaczek osobistego stylu, zostawiając przestrzeń do wyrażenia własnej ekspresji. Oprócz standardowej kolorystyki, dynamiczne ożywienie uwypuklono kluczowym odcieniem marki - intensywnie ognistą, pewną siebie - czerwienią. 

Tous to jedna z najbardziej znanych marek biżuteryjnych na świecie, która od wielu lat proponuje kobietom piękne dodatki. Znakiem rozpoznawczym firmy jest charakterystyczne logo w postaci misia. Tutaj liczy się radość, kolor oraz przywoływanie ciepłych uczuć. W kampaniach promujących markę wystąpiły m.in. Jennifer Lopez, Kylie Minogue oraz Gwyneth Paltrow. Okulary Tous to idealny wybór dla osób, które śledzą najnowsze trendy w modzie. Ogromną rolę odgrywają detale, dzięki którym całość zyskuje niepowtarzalny styl. Marka oferuje bogactwo wzorów, którym prześwieca idea zabawy z nieodłącznym motywem kultowego misia.

Marka została założona w 1998 roku przez pochodzącego z Niemiec Philippa Pleina. Początki marki to produkcja mebli, obecnie marka może pochwalić się kolekcjami ubrań damskich, męskich i dziecięcych, obuwiem oraz dodatkami. Charakterystyczne elementy to czerń, łańcuchy, ćwieki i czaszki, związane z buntowniczym obliczem marki. Produkty wyróżniają się bardzo wysoką jakością, doskonałymi materiałami i dokładnością wykonania. Oprawki zrobione są z tytanu, ozdobione kryształkami Swarovskiego. Na pewno przykuwają uwagę odważnymi projektami, które idealnie dopasują się do rockowego, luksusowego stylu. Philipp Plein to marka idealna dla zwolenników luksusowych okularów, ekstrawaganckich modeli oraz przepychu. 

Ana Hickmann - brazylijska modelka i bizneswoman - w 2002 roku wraz z GO Eyewear stworzyła własną markę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Szybko stała się kobiecą marką numer jeden w Brazylii, opartą na zasadach elegancji, estetyki, innowacji i wzornictwa. Okulary wykonane są bardzo precyzyjnie z wysokiej jakości materiałów wzbogacone kryształami Swarovskiego, podkreślające luksus i piękno w najnowszym stylu.

Misja firmy TWINSET już od samego początku była wyraźnie eksponowana: Manifestacja kobiecości przy zachowaniu rzemieślniczego wykonania w każdym stworzonym projekcie. Włochy, słoneczne Capri, rok 1987 - Tiziano Sgarbi i Simona Barbieri zakładają markę z myślą o inwestycji w jakość, a nie ilość. Dbałość o każdy detal doceniają klientki z różnych przedziałów wiekowych, TWINSET szybko stał się symbolem wysmakowanego stylu i włoskiego luksusu. 

Choć małżeństwo opuściło szeregi zespołu kreatywnego, ich miłość i pasja do kobiecego piękna jest wciąż akcentowana za pomocą logo w kształcie serca, litery “T” lub motywów florystycznych. 

Inwestując w oprawki korekcyjne oraz okulary przeciwsłoneczne TWINSET tak naprawdę klientki utożsamiają się z filozofią zespolenia aktualnych trendów i dziewczęcego romantyzmu. To numer jeden wśród kobiet, stawiających wysokie wymagania względem wszechstronnego dostosowania oferty optycznej do podkreślenia temperamentu osobowości. 

Marka Woodys to oryginalne oprawy, pełne koloru i unikatowych wzorów. Posiada ona styl, który jest zarówno klasyczny, jak i nowoczesny. Oprawy tworzone w Barcelonie i przeznaczone dla osób podążających własną ścieżką, kreujących swój indywidualny styl. Oprawy zaskakują odważnymi odcieniami zieleni, czerwieni i niebieskiego, ale znajdziemy tu także delikatne pastele czy klasyczną biel. Oprawki zostały zaprojektowane z myślą o wygodnym dopasowaniu, smukłej konstrukcji i wysokiej jakości materiałach, takich jak tytan. Doskonałą jakość można zauważyć w detalach, które są kwintesencją tych wyjątkowych ramek.

Marka, która od lat 80 zachwyca kobiety na całym świecie, nie zwalnia tempa! Escada łączy w sobie klasykę i ekstrawagancję. Proste kształty w odważnych kolorach na pewno przykują uwagę każdej entuzjastki mody. Marka koncentruje się na szczegółach. Oprócz wytrzymałych materiałów i doskonałej jakości wykonania dostajemy też interesujący element - logotyp, który subtelnie podkreśla markę. Wieloletnia obecność na rynku modowym pokazuje, że Escada potrafi dostosować się do zmieniających trendów, ale równocześnie zachować swój unikalny charakter.

Trussardi jedna z ukrytych włoskich marek na rynku dóbr luksusowych. Założone w 1911 roku przez Dante Trussardiego manufaktura specjalizowała się w produkcji użytkowych rękawiczek i od samego początku była uważana za symbol wyrafinowanego stylu i ponadczasowej elegancji. „Dynamizm, prostota, autentyczność” - motto przyświecające działalności po dziś dzień - równolegle powiązane z zakusom nadzorczym holdingów, odpowiedzialnym za markę czterech pokoleń pozostających w rękach rodziny Trussardi. W charakterystycznych logo, które przedstawiają psa z rodziny wykresów - uznano, każde z nich jest charakterystyczne dla dynamiki i zwinności z Trussardi, działania obrane przez biznesową.

Na przestrzeni stuletniej tradycji rzemieślniczej firma rozwijała kategorie innych produktów, stając się potęgą przemysłu mody. Rok 1998 powiązał się ze startem linii optycznych, to jednocześnie okulary korekcyjne, jak i zimne. Dbałość o misterne wykonanie w kolaboracji z niewymuszonym designem do gwarancji dyskretnego luksusowego: Odżywki zauszników, przez mostek, aż do ramki macierzystej. Oferta okularów Trussardi to główne kobiety kochające modę i doceniające znaczenie „made in Italy”.

Kolekcja okularów Hickmann Eyewear została wprowadzona na rynek w 2013 roku.  Marka została stworzona dla kobiet o silnej i niezwykłej osobowości.  Linia  dedykowana jest młodym, świadomym mody kobietom, które pragną stworzyć niepowtarzalny, osobisty styl.  Cechami charakterystycznymi marki są:  dobra jakość, inspiracja brazylijskim naturalnym pięknem, nieskazitelne i wyrafinowane wzornictwo, nowoczesne kształty oraz oryginalna kolorystyka.

La Martina została założona w 1985 roku przez Lando Simonettiego w Argentynie, początkowo specjalizując się w odzieży dla graczy polo, lecz szybko spełniając ambicje przeniesienia stylu poza granice boiska. Markę docenili mężczyźni, którzy utożsamiają się z całą filozofią stylu życia, jaki sport reprezentuje w środowisku towarzyskiej śmietanki: Argentyński temperament i brytyjska elegancja. 

Dziś z dumą prezentuje różnorodność opraw optycznych i okularów przeciwsłonecznych, w tym bogatą serię uwzględniającą opcję 2 w 1, czyli wersję z nakładką polaryzacyjną. Oprócz klasycznej czerni oraz brązowo-zielonej kombinacji palety odcieni ziemi, marka pozostaje wierna kolorystyce brytyjskiej flagi: granat połączony z czerwienią, w niektórych modelach akcentując delikatnie biel. Inspiracje konną rozgrywką są widoczne w gustownych projektach, ponadto charakteryzują się odpornością na przemijające trendy, jednocześnie utrzymując balans z zachowaniem najwyższej jakości każdego egzemplarza męskich okularów.

 

Historia marki zaczęła się w 1952 roku od marzenia amerykańskiego szewca, Nathana Swartza, który chciał stworzyć buty idealne. Po wielu latach pracy powstały solidne i wodoodporne buty nazwane Timberland, od których nazwę przejęła cała marka. Timberland zwraca ogromną uwagę na ochronę środowiska - za każdą sprzedaną parę butów firma sadzi drzewo. Okulary dedykowane są mężczyznom, którzy cenią sobie wygodę, wysoką jakość, dobry styl oraz biorą odpowiedzialność za losy naszej planety.

Czerwień - zieleń - błękit: Charakterystyczne trio dla włoskiej marki - Roberta di Camerino (w portfolio United Vision) - jest wciąż intensywnie zaznaczane poprzez zastosowanie wspomnianej kolorystyki w całej kolekcji oprawek optycznych w sezonie wiosna-lato 2024. Inspirująca kampania szczególnie oddaje hołd pierwszemu z wymienionych - czerwieni - płomienne łączącej ubiór i  makijaż z wyborem modelu okularów dla modelki, tworząc w efekcie hipnotyzującą esencję kobiecości. Propozycje opraw od Roberty di Cameriono są klasyczne, funkcjonalne, jednocześnie zawierają w sobie “awangardowy” pierwiastek, zajmujący szczególne miejsce w sercach znawców mody.

Marka Yalea to zupełna nowość na rynku optycznym. Produkowana przez De Rigo, kieruje się głównie wartościami takimi jak podkreślanie naturalnego piękna, kobiecość, elegancja i ponadczasowość. Głównym celem jest stworzenie idealnej proporcji ceny do jakości. Marka skierowana jest w stu procentach do kobiet, zwłaszcza tych szukających luksusu w przystępnej cenie. Ambasadorkami marki są Cindy Crawford i Bianca Balti, obie będące symbolami zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego piękna. 

Marka Fila powstała w 1911 roku we Włoszech, założona przez dwóch przedsiębiorczych braci. Początkowo zajmowała się produkcją wysokiej jakości wyrobów tekstylnych z przeznaczeniem dla osób spędzających aktywnie czas w okolicznych górach. Z czasem stała sie jedną z najpopularniejszych marek sportowych na świecie. Oprawki tej marki to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy potrzebują komfortowych, bardzo wygodnych dodatków, które nie będą ograniczać ich w robieniu tego, co kochają najbardziej.

Fred Samuel, założyciel marki FRED, urodził się w 1908 roku w Buenos Aires. Jako syn jubilera bardzo wcześnie zaczął swoją przygodę z projektowaniem biżuterii, a jego kreacje szybko stały się symbolem luksusu. Najbardziej rozpoznawalną biżuterią stworzoną w 1966 roku jest bransoletka Force 10 wykonana na wzór liny żeglarskiej ze złotą klamrą. Symbolizuje ona poczucie wolności i swobodnej elegancji. Motyw ten jest również chętnie wykorzystywany w okularach marki Fred.

Włoska marka Furla od 1927 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości akcesoriów skórzanych. Oferuje mi.in. torebki, portfele, paski oraz zegarki. Marka wyróżnia się najwyższą jakością i klasycznym stylem. Firma zaangażowała do swoich kampanii reklamowych między innymi najbardziej rozpoznawalną polską modelkę - Anję Rubik. Podobnie jak pozostałe akcesoria marki Furla, również okulary spełniają dwa zadania. Z jednej strony są to barwne, trendy detale. Z drugiej, klasyczne i wygodne kształty sprawiają, że oprawki te można nosić na każdą okazję, przez cały dzień.

Założycielem marki jest Japończyk Kenzo Takada. Kenzo powstało 1970 roku w Paryżu. Kenzo to marka, która charakteryzuje się nowoczesnym stylem, różnorodnością oraz pozwala jednostkom wyrazić siebie w wyjątkowy sposób. Synonimem Kenzo jest wysoka jakość oferowanych produktów. 

W 2011 roku dyrektorami kreatywnymi marki Kenzo zostali Carol Lim i Humberto Leon. Ten niezwykły duet amerykańskich projektantów odświeżył wizerunek marki i wymyślił kultowe już bluzy z dużym logo firmy. Przeszukując archiwa marki natrafili na ciekawy motyw tygrysa, który pojawiał się na kurtkach i żakietach. Postanowili go wykorzystać w kolekcji na jesień 2012 roku, ale w znacznie bardziej wyluzowanej formie. Stał się on najbardziej rozpoznawalnym symbolem marki, zaraz obok słynnego oka Kenzo.

Okulary marki Kenzo to młodzieżowy duch, zabawa, twórczość, miejski styl oraz ekscentryzm.

Top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od ponad 110 lat z niesłabnącą siłą skupia wokół siebie rzesze lojalnych klientów i fanów. Swoboda i niezależność - wszystko to, czym się charakteryzuje, znajduje odbicie także w okularach. Łączą one bowiem w sobie ducha przygody, prawdziwy męski design z wygodą użytkowania. Dla wszystkich, którzy cenią sportowy minimalizm, prostotę i klasykę.

Marka Bulget powstała w XXI wieku w Brazylii. Od początku istnienia czerpie inspirację z luksusowego, modnego, kosmopolitycznego City San Paolo w Brazylii. Zainspirowany stylem i elegancją brazylijskiego społeczeństwa, marka oferuje atrakcyjną ofertę opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla stylowych mężczyzn i kobiet.  Wszystkie kolekcję tworzone są z myślą o wygodzie i perfekcyjnym dopasowaniu do każdego typu twarzy.

Marka T-Charge została wprowadzona na rynek w 2011 roku jako pierwsza marka producenta Go Eyewear. Grupa docelowa marki to nowoczesny i elegancki mężczyzna, podążający za trendami oraz ceniący modowe produkty w przystępnej cenie. T-Charge to marka, która wyróżnia się jakością i odważnym stylem. Marka T-Charge często stosuje szlachetne materiały takie jak np. tytan.

Bravewear to marka zainspirowana nowymi pokoleniami, ich buntowniczym duchem i aktywnością. Grupa docelowa to młode osoby, zaangażowane społecznie, które nie boją się wyrażać swoich poglądów. Wartości, które można kojarzyć z Bravewear to różnorodność, otwartość, waleczność. Modele opraw są odważne, kolorowe, wyraziste, ale też przystępne cenowo. Łączą wyrazisty design, dobrą jakość oraz korzystne ceny. 

Strona www.unitedvision.pl zawiera informacje wyłącznie dla profesjonalistów tj. właścicieli i pracowników salonów optycznych oraz innych firm związanych z branżą optyczną.

Oświadczam, iż jestem świadoma/świadomy, że treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów i jestem zainteresowana/y ofertą w ramach prowadzonej działalności związanej z obrotem wyrobów medycznych (opraw okularowych).