W dniach 9 - 12 września odbył się kolejny event w ramach United Vision Glasses Fashion Days.
Tym razem postanowiliśmy pokazać klientom nasz ukochany Poznań! Prezentacja produktów odbyła się w samym centrum miasta, w odrestaurowanym budynku starej drukarni, działającym pod nazwą Concordia Design. Ideą obiektu jest ogólnie pojęty design, inspirowanie, edukowanie i pobudzanie do rozwoju - od biznesu, po dzieci. Koncepcja i miejsce wydały nam się wyjątkowo dobrze dopasowane do charakteru organizowanych spotkań.
W ciągu tych czterech dni nasi klienci po raz kolejny mieli okazję zapoznać się z najnowszymi kolekcjami marek o światowym zasięgu. W tym wydaniu, obok najbardziej znanych i długoletnich marek - Tom Ford, Guess, Tous, Carolina Herrera, Harley-Davidson, czy Furla - prezentowane były również marki Ana Hickmann, Celine, Kenzo oraz Moncler, jak i debiutująca w tym wydaniu marka Victoria’s Secret. Na zaproszonych optyków czekało wiele atrakcji - kolacja, degustacja wina, koncert pianisty czy też pokaz tańca na szarfach.
Kolejny event Glasses Fashion Days możemy zaliczyć do udanych i już odliczamy dni do kolejnego… jubileuszowego!
W dniach 11-15.02.2019 roku odbyła się kolejna edycja United Vision Glasses Fashion Days.
W tym roku, odpowiadając na liczne sugestie naszych klientów, zdecydowaliśmy się zorganizować pokaz najnowszych kolekcji w klimacie górskim. Jako miejsce prezentacji wybraliśmy Kocierz Hotel & SPA, położony w środku parku krajobrazowego Beskidu Małego.
W tym wydaniu, obok najbardziej znanych naszych kolekcji - Tom Ford, Guess, Tous, Carolina Herrera, Converse, Escada czy Furla, nasi klienci mieli okazję jako pierwsi w Polsce zobaczyć nasze najnowsze marki – KENZO i ANA HICKMANN. Uczestnicy mogli również zapoznać się z pasującą do klimatu gór marką Moncler.
Podczas eventu mieliśmy szansę uczestniczyć w bardzo interesującym szkoleniu „Merchandising jako optymalizacja zapasów” prowadzonym przez profesjonalnego trenera i konsultanta - Pana Krzysztofa Operacza z czołowej firmy doradczo-szkoleniowej Integra Consulting. Wszyscy goście, oprócz znakomitej okazji zapoznania się z nadchodzącymi trendami w kolekcjach opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych, mieli również możliwość skosztować pysznej lokalnej kuchni, skorzystać ze strefy SPA i stoku narciarskiego w pobliżu hotelu. Klimat górski sprzyjał również kuligom oraz długim spacerom.
Targi optyczne OPTYKA organizowane są dwa razy do roku, promując najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne na rynku optycznym, tworząc możliwości wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy i budowania platformy do bezpośrednich spotkań przedstawicieli świata optycznego, naukowego i biznesowego. OPTYKA 2018 to szósta edycja największej imprezy branży optycznej w Polsce.
W dniu 16 listopada mieliśmy przyjemność uczestniczyć w evencie organizowanym przez Optykę Premium. Spotkanie odbyło się w przepięknym hotelu Młyn Jacka Hotel & Spa w Jaroszowicach.
Mieliśmy okazję promować oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne marki Guess.
W dniach 17 – 20 września odbyła się kolejna edycja United Vision Glasses Fashion Days organizowanej przez naszą firmę. Zaproszeni z całego kraju optycy mieli okazję gościć w urokliwym Hotelu Afrodyta w Radziejowicach.
W ciągu czterech dni uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszymi kolekcjami opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych marek o światowym zasięgu - cenionych i uznanych w branży optycznej. Firma United Vison jako dystrybutor może poszczycić się takimi markami jak: Tom Ford, Guess, Carolina Herrera, Tous, Furla, Fila, Harley- Davidson, Ermenegildo Zegna, Escada oraz znajdującą się od niedawna w ofercie amerykańską marką Converse.
Cała oprawa wydarzenia była bardzo atrakcyjna. Tradycyjnie firma United Vision zadbała o to, by zapewnić gościom komfort i wygodę podczas wyborów opraw. Miła i serdeczna atmosfera towarzyszyła wszystkim przez cały pobyt. Na zaproszonych optyków czekało również wiele niespodzianek, jak choćby występ Stand Up, grill w pięknym otoczeniu przyrody oraz pokaz tańca towarzyskiego. Wszyscy klienci mogli również skorzystać z uroków samego hotelu tj. strefa spa & wellnes, basen oraz relaks w kwiatowym ogrodzie w hamaku.
Firma United Vision zapowiada już kolejne edycje United Vision Glasses Fashion Days.
W dniach 5-8 lutego nasza firma promowała marki podczas kolejnej edycji United Vision Glasses Fashion Days.
Optycy z całego kraju zaproszeni zostali do urokliwego, położonego nad samym brzegiem Jeziora Chomiąskiego, Hotelu&Spa Herbarium. Miejsca, które harmonijnie łączy historię zabytkowego dworu z nowoczesnym designem. Słynie także ze świetnej kuchni, serwując potrawy zaprzyjaźnione z naturą, pachnące ziołami pochodzącymi z hotelowego ogródka.
Goście mieli okazję zapoznać się z najnowszymi, pełnymi kolekcjami światowej sławy marek, takich jak: Tom Ford, Guess, Ermenegildo Zegna, Tous, Furla, Carolina Herrera, Converse, Fila, Liu Jo oraz Harley-Davidson.
Wydarzenie było również świetną okazją do zaznajomienia się z najnowszymi trendami w modzie okularowej na nadchodzący sezon, poszukania inspiracji oraz wskazówek do dalszych działań.
Tradycyjnie już organizatorzy postarali się o moc atrakcji, które uprzyjemniały pobyt. Jedną z nich było wieczorne kasyno, gdzie można było popróbować szczęścia w kartach lub ruletce.